کفش کلوین لمه دار

مدل: نوعی کفش اسپورت است مدل پاشنه: یکسره تخت نوع کفی: معمولی جنس کفی: فوم با روکش پارچه ای مدل بند: چسبی لمه دار جزئیات مدل: دارای رویه نرم و منعطف از جنس لمه با دوختهای سراسری/ بسیار راحت و با دوام و سبک اندازه کفش: قسمت راهنمای اندازه را بررسی بفرمایید.

676,000 تومان

کفش کلوین بند لمه

مدل: نوعی کفش اسپورت است مدل پاشنه: یکسره تخت نوع کفی: معمولی جنس کفی: فوم با روکش پارچه ای مدل بند: چسبی لمه دار جزئیات مدل: دارای رویه نرم و منعطف با جنس چرم مصنوعی با دوختهای سراسری/ دارای چسب و پشتی رنگی از جنس لمه/بسیار راحت و با دوام و سبک اندازه کفش: قسمت راهنمای اندازه را بررسی بفرمایید.

626,000 تومان

کفش کلوین

مدل: نوعی کفش اسپورت است مدل پاشنه: یکسره تخت نوع کفی: معمولی جنس کفی: فوم با روکش پارچه ای جزئیات مدل: دارای رویه نرم و منعطف با جنس چرم مصنوعی با دوختهای سراسری/ دارای چسب و پشتی رنگی/بسیار راحت و با دوام و سبک اندازه کفش: قسمت راهنمای اندازه را بررسی بفرمایید.

626,000 تومان
کفش آل استار
20

کفش آل استار

جنس: کتان جنس زیره: پلاستیک حجیم مدل: آلستار مچی ویژگی زیره: ضد سایش و منعطف و آج دار شستشو: قابلیت شستشو با دست یا ماشین لباسشویی نحوه بسته شدن: توسط بند جزئیات مدل: اسپورت/ قابلیت ست شدن با انواع لباس/مناسب استفاده در تمامی فصول توضیحات: درسری جدید شارژ رنگ سفید ، رنگ دور لژ سرمه ای نبوده و...

525,000 تومان
کفش آل استار ساقدار
16

کفش آل استار ساقدار

جنس: کتان جنس زیره: پلاستیک حجیم مدل: آل استار ساق بلند ویژگی زیره: ضد سایش و منعطف و آج دار شستشو: قابلیت شستشو با دست یا ماشین لباسشویی نحوه بسته شدن: توسط بند جزئیات مدل: اسپورت/ قابلیت ست شدن با انواع لباس/مناسب استفاده در تمامی فصول اندازه کفش: برای انتخاب سایز مناسب قسمت راهنمای انتخاب...

490,000 تومان

کفش اسپرت و راحتی

از محصولاتی  که هر 4 فصل مورد استفاده برای دختر خانم ها است کفش اسپورت دخترانه و یا به زبان عامیانه کفش کتانی است.

کفش اسپورت دخترانه

 کفش اسپورت دخترانه از دسته کفش دخترانه است که هم در زندگی روزمره و هم در مهمانی ها مورد استفاده است. برای تولید کفش اسپرت دخترانه از پارچه کتان و یا چرم و..استفاده میشود. کفش اسپورت دخترانه میتواند بندی و یا چسبی باشد که البته نوع چسبی به علت راخت پوشیده شدن  پرطرفدار است. در بسیاری از موارد بند و یا چسب های کفش کتانی دخترانه همرنگ و یا در رنگ مخالف بدنه کفش دخترانه است. برای جذابیت بیشتر کفش کتانی دخترانه اغلب از پارچه های رنگی و یا لمه و گاها اکسسوار حیوانات و یا شخصیت های کارتونی استفاده میشود.

استفاده از کفش اسپورت دخترانه

کفش اسپورت دخترانه در زندگی روز مره در حین بازی و یا مدرسه و خرید مورد استفاده است. اغلب برای استفاده روزمره رنگ های نود مثل کرم و یا سفید و یا رنگ های تیره مثل مشکی و سرمه ای در کفش کتانی دخترانه ترجیح داده میشود. همچنین امروزه در مهمانی ها کفش اسپورت دخترانه مخصوصا در رنگ سفید همراه با پیراهن های عروسکی ترجیح داده میشود. از مدل های کفش اسپورت دخترانه که بسیار پرطرفدار است مدل ال استار است که در دو نوع ساقدار و بدون ساق تولید میشود. این نوع کفش اسپورت دخترانه در زندگی روزمره بسیار مورد توجه است و به راحتی با استایل های مختلف ست میشود. از مواردی که در حین خرید کفش کتانی دخترانه مورد اهمیت است راحتی لژ و کفی کفش و همچنین راحتی پنجه پا است.

خرید انلاین کفش اسپورت دخترانه-گونش کیدز

برای خرید انواع کفش دخترانه در مدل های اسپورت و راحتی کافی است وارد سایت شده و با توجه به جدول راهنما و توضیحات و با در نظر گرفتن ست پیشنهادی گونش کیدز خرید خود را کامل کنید.