چطور میتوانم سفارش ثبت کنم؟
پس از انتخاب محصول مورد نظر خود بر روی گزینه "افزودن به سبد خرید" کلیک کنید. با این کار محصول به سبد خرید شما اضافه میشود و میتوانید سایر مراحل را ادامه دهید.
چطور میتوانم سفارش خود را لغو کنم؟
امکان لغو سفارش وجود ندارد.
آیا امکان افزودن کالا(ادغام) به سفارش قبل وجود دارد؟
خیر، امکان افزودن کالا به سفارش قبلی وجود ندارد.
چطور میتوانم فاکتور سفارش خود را دریافت کنم؟
پس از ورود به حساب کاربری خود از طریق گزینه "تاریخچه و جزئیات سفارش" میتوانید فاکتور سفارش خود را دانلود کنید.
آیا میتوانم پس از صدور فاکتور، درخواست تغییر در اقلام فاکتور بدهم؟
خیر. پس از صدور فاکتور سفارش امکان هیچ گونه تغییری در فاکتور وجود ندارد.
محصولات در چه زمانی شامل تخفیف میشوند؟ یا جشنواره ها و شگفت انگیزها در چه زمانی انجام میشود؟
زمان دقیقی وجود ندارد. اما حتما قبل از شروع جشنواره از طریق وبسایت یا اینستاگرام اطلاع رسانی میشود.
آیا میتوانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش دهم؟
خیر. فقط امکان خرید کالاهای موجود میسر میباشد.
چطور میتوانم پس از ثبت سفارش، آدرس و مشخصات خود را ویرایش کنم؟
با کمک راههای ارتباطی با واحد پشتیبانی میتوانید درخواست خود را ارسال کنید.
از چه روشهایی میتوانم سفارشم را پرداخت کنم؟
پرداخت فقط از طریق درگاه آنلاین میسر میباشد.
سفارشم را پرداخت کردم، وجه از حسابم کم شده اما پرداخت سفارشم تایید نشده است؟
اگر وجه تا ۲۴ ساعت بعد به حساب شما برگشت داده نشد، میتوانید از طریق راههای ارتباطی با پشتیبانان تماس بگیرید. کارشناسان پشتیبانی پیگیری میکنند. اگر وجه به حساب گونش کیدز واریز شده باشد سفارش تایید شده و در لیست ارسال قرار میگیرد.
سفارشات از چه طریقی ارسال میشوند؟
ارسال سفارشات از طریق پست پیشتاز انجام میشود.
بعد از اینکه سفارشم ثبت نهایی شد، چه زمانی میتوانم آن را تحویل بگیرم؟
ارسال سفارشات بین ۶ الی ۱۰ روز کاری میباشد.
هزینه ارسال چگونه محاسبه میشود؟
ارسال به تبریز توسط پیک موتوری انجام میشود و ۲۵ هزارتومان هزینه دارد. ارسال به سایر استانها به وسیله پست پیشتاز و طبق هزینه شرکت پست خواهد بود.
انتخاب بسته بندی گونش کیدز به چه صورت است؟
در صورت انتخاب نوع بسته بندی، توجه داشته باشید که ساک دستی گونش کیدز فقط برای سفارشهای ۱۰۰ هزارتومان به بالا ارسال خواهد شد.