در چه صورت می‌توانم درخواست تعویض یا بازگرداندن (مرجوعی) کالا ارسال کنم؟

امکان تعویض و بازگرداندن کالا فقط در صورتی امکان پذیر است که قصور از گونش کیدز باشد. اگر درخواست تعویض بعلت تغییر نظر در انتخاب سایز ،رنگ، نوع لباس،کفش، اکسسوری ویا هرگونه نظر شخصی مشتری باشد , به هیچ عنوان امکان پذیر نمیباشد.

آیا اگر پس از دریافت سفارش، متوجه شوم سایز کالا مناسب نیست،امکان بازگرداندن محصول وجود دارد؟

خیر امکان تعویض و مرجوع کالا وجود ندارد. مگر در صورتی که درخواست مرجوع و تعویض کالا ناشی از قصور گونش کیدز باشد.

چطور می‌توانم درخواست تعویض و یاز بازگرداندن کالا را ارسال کنم؟

درخواست خود را می‌توانید از طریق یکی از راه‌های ارتباطی با پشتیبانان گونش کیدز ارسال کنید. بهترین روش گفتگوی آنلاین سایت است.

روش صحیح بسته بندی کالای مرجوعی یا تعویضی به چه شکل است؟

کالا می‌بایست در بسته بندی گونش کیدز بازگردانده شود.

اگر کالایی که خریدم در حمل و نقل آسیب دیده باشد، چگونه می‌توانم آن را مرجوع و یا تعویض کنم؟

آسیب دیدگی کالا حتما باید طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا به خدمات پس از فروش اطلاع داده شود.

مواردی که باعث می‌شود درخواست مرجوعی تایید نشود چیست؟

اگر کالای خریداری شده در وضعیت نو و اولیه نباشد
اگر کالای خریداری شده آثاری مانند: لکه، رنگ پریدگی، بوی عطر و یا بوی بدن باشد.
برچسب، مارک، دکمه و سایر ملحقات سفارش جدا شده باشند.